Häften klart när det gäller brudens skor

Skor är ett kapitel för sig. På grund av en fotskada kan jag inte längre ha vilka skor som helst. “Bra uppbyggda skor, med mjuk studsande sula, bra hälgrepp och precis lagom stabilitet” innebär inga snygga saker, så är det bara. Jag har värk varje dag, och jag vet att jag kommer ha väldigt ont på bröllopsdagen. Så jakten på skor är viktig, men inte särskilt rolig. Jag vägrar ha allt för tråkiga skor, men vet att det rent fysiskt inte kommer gå med vad som helst.

Eftersom vi gifter oss 1 november kommer vi behöva både inne- och uteskor. Jag vägrar gå i brudklänning och svarta gympaskor, liksom. 🙂 Inneskorna har jag ännu inte hittat, men idag slog jag till på ytterskor! Inga fantastiska skapelser, men känns ok för foten och ser ok ut. Dessutom var de på rea! 588 kr blev det, efter 52% rabatt.

Skor 2

Skor

2 thoughts on “Häften klart när det gäller brudens skor

Leave a comment